onsdag, juni 10

Mhm.

Nu är det så att jag har en känsla av att människor runt om mig ser mig som en person som går att "mhma" bort. "Fan, den där klänningen var ju fin i skyltfönstret!" "Mhm... men titta på den där klänningen i skyltfönstret!" "Det var ju det jag sa." "Mhm."

Jag vill bara säga att det inte är okej beteende och jag kommer att straffa dem som gör detta hädanefter (vänta bara). Ser överhuvudtaget inte nöjet i att träffa någon som är så pass obetydlig att dennes åsikter kan vinkas bort - och jag ser därmed inte poängen i att träffa mig om jag är så ointressant heller. Sluta - låtsas - bry dig - för du misslyckas rätt misärt med dina charader.

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är nästan ännu värre när man ställer en person en fråga och får svaret "jag vet inte". Det lite grann som att medge att man som person inte har någon åsikt. Det som skulle liknas med att skaka på axlarna. Vad är det för vits att ställa en fråga till en annan när den andra parten inte ens försöker att ge ett tillfredsställande svar?

    SvaraRadera