fredag, februari 8

Bodydouble - facedouble

Nä, asså näää, jag vill seriöst inte. Jag viiiiiill inte, inte, inte delta i sådant där! Och jag vill inte att folk ska göra det heller. För varför ska de göra det när de till slut bara är det där som de skyltar med?

Jag syftar inte på småuppvisningar av sig själv. Jag syftar inte på stora uppvisningar heller för den delen. Jag syftar dock på stora uppvisningar av sådant som inte är en själv. Någonting "lånat". Någonting som hade funnits där om man varit född till det, med det eller skapad för att få det sedan. Diskussionen om Michael Jackson är visserligen för längesedan uttjatad. "Den svarte mannen blev vit - huuur i all sin dar kunde det gå till"?

Den ännu mer uttjatade tv-serien V.I.P med bland annat Pamela Anderson var på tv för någon dag sedan. Den serien följde jag för längesedan, men sen blev den på något sätt bortglömd. Självklart finner man år senare att det kan liknas vid den dära gamla tv-serien om Läderlappen och hans äventyr - Superman i slagsmål = "OUCH" "BOOM" "WAAAH" i olika bildmotiv som läggs på skärmbilden med stillbilder på hjältedomen i bakgrunden. Superkul att se.
Hursomhelst. Jag har adlrig utforskat Pamela Anderson speciellt på närmare håll. Vid första anblicken har jag alltid tyckt att hon är en fin snäcka på tv-skärmen. Tills för en stund sen när jag googlade på henne.

Herre-jästanes. Vad har den stackars tjejen gjort med sig själv. Om pengar är lycka och skönhetsoperationer tills man faller sönder är vägen till pengar... då måste hon ha blivit jääääääädrigt lycklig. Undrar när en person inser att den inte borde ha opererat sig från första början.

2 kommentarer:

  1. http://www.thebudgetfashionista.com/images/plastic_surgery_amok.jpg

    Cat Lady är till och med värre. Voi!

    SvaraRadera
  2. haha jaa fy, vände bort ansiktet när jag fick se henne.. XD

    SvaraRadera