lördag, januari 12

Sån dära obeskrivlig lathet.

Jo, nu ska jag förklara för er här.

Jag ockuperarmin hjärna hela tiden,
Men aldrig kroppen.
Medan mitt sinne används, till fel saker dessutom,
Är resten av mig absolut stilla.
Som om någon rädsla tagit över mig!
För vad skulle hända
Om jag ställde mig upp en dag
Och gjorde allt som jag tänker på att göra?
Och inte glömde nåt av det,
Typ, skrev ned det på ett papper
Organiserade mig.

Organiserade mig.
Wow, att jag inte tänkte på det.

Lista för idag:
- Städa mitt rum.
- Diska.
- Laga mat.
- Duscha.
- Måla naglarna (hey, alla behöver nåt för stunden)
- Göra en kul frisyr.

Rädslorna: Städa mitt rum, diska, laga mat.
Varför: Jo, det är tråkigt.
Räddaren: Måla naglarna, göra en kul frisyr, och en jävla massa musik i bakgrunden.

Hör av mig senare och berättar hur det går.
Men, det med organisation. Det har ju lixom blivit lite sämre med det sen man flyttade hemifrån. Wow. Inte konstigt att man sväller.... XD

1 kommentar:

  1. verkar som att hela listan kan strykas...och du var jättesöt i flätor :D Pousse

    SvaraRadera