tisdag, januari 15

Drömsex..sexdröm..?

Låg och läste "Iskallt och stenhårt - mina tjugo år i texas fängelser" av Rickard Flinga, en hittills ganska bra bok om en svensk man som suttit inne i Texas hårdaste fängelser och som delar med sig av sina upplevelser. "En rak, saklig och osentimental berättelse." Den är svår att få grepp om, men om man lägger manken till och verkligen försöker att förstå den så finner man faktiskt en spännande text direkt ur en brottslings hjärta.
Efter ett tag togs försöken över av en efterlängtad trötthet och jag slumrade till, i hopp om att äntligen få sova från en någorlunda bra tid på dygnet (ja, klockan tre på natten).

Och jag sov riktigt gott, speciellt med tanke på vilka drömmar jag hade. Dock var det dessa som även väckte mig.
Jag förståååår bara inte. Det är andra natten i sträck som jag har en sån här dröm. En lesbisk dröm om folk som jag känner. Men till skillnad från första gången, kände jag denna gången av att jag inte riktigt ville ge efter för den lesbiska frestelsen för att den kändes förbjuden. Ändå låg vi tätt omslingrade i någon säng i ett rosa rum, jag hade jättehögklackade skor på mig, mina underkläder var avdragna och hon hade tagit av sig sin behå. Askonstigt. Och hur ska jag kunna möta min kompis blick efter en sådan här dröm!? XD
Och huuuur i hela världen ska man tolka den?

*kliar mig fundersamt i huvudet och klickar på "Publicerar inlägg"...*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar