torsdag, augusti 16

Blandat

Igår fick jag för första gången på ett bra tag se en regnbåge. Färger i blandningen av solsken och regn. Kanske är det bra med pogativa sidor (Ja, precis, blandat positivt med negativt=pogativt. Jag borde verkligen ge ut en egen ordlista), någonting fint verkar komma ut från det i vilket fall som helst.

Det regnar så mycket att Blomma hade kunnat simma i luften utomhus. Det är mysigt, men inte strandvänligt. Man blir inte brun direkt, och varmt vet jag inte om det är heller. Jag som hade tänkt åka rullskridskor till gymmet idag. Orka med buss liksom.



Jag vet inte om jag skrivit det förut, men jag har skaffat gymkort. Dags att bli nyttig, låta mekaniken ta över ens kropp och snart även tänka kostigt. Jag tycker inte om att tänka på kost. En gång i tiden lovade jag mig själv att aldrig någonsin räkna kalorier - frågan är hur väl man lyckas sätta sig i form utan det där kaloriräknandet.

Hmmm.... Man kanske ska försöka visa mänskligheten att det faktiskt går?


2 kommentarer:

  1. Fram tills att jag var typ 16 var jag säker på att regnbågar inte fastnade på foton! lite som spöken liksom..

    SvaraRadera
  2. lol för en sekund tänkte jag verkligen "vänta, är det lagligt att publicera foton på regnbågar?" typ copyright xD

    SvaraRadera