tisdag, maj 26

Gran.

Tjo, även om jag blivit relativt inaktiv på bloggen så borde man kanske skriva nån rad så här en dag innan o_O

Resestress! Alla saker man borde göra, allt man ska packa, planera, städa, tänka på - innan jobbet ikväll - det är så galet påfrestande. Och det är så mycket; till slut sitter jag alltså helt enkelt här. Fastnad.

* Städa lägenheten kliniskt ren.
* Hitta någonting att ha handbagage i, samt planera vad jag ska ha däri.
* Epilera benen (Aaaahahaaaawww näääääeh..)
* Ta tillbaka kundvagnen till öb (Don't ask)
* Skriva en lapp till P som ska ha hand om lägenheten under tiden.

Jesus, vart ska jag lägga sopnyckeln? - Hur mycket kattmat behövs? - Är alla räkningar betalda? - Ska jag ta med min mobiltelefon eller ska jag lämna den hemma?

Tänk, TÄNK, om jag glömmer någonting jätteviktigt som jag inte kan komma på vad det är för stunden. Läkemedel, hygien, badkläder, smink, vanliga kläder.. Kameran! *Packar ner* o_O
Tre år av liv mellan verklighet och fantasi visar sig nu. Omedvetenhet om vad man använder/inte använder och behöver/inte behöver. Jag hatar press. Men det ska bli skönt med paus när man väl är över detta.

...

*Rusar iväg för att slita upp resväskan, för att se vad jag glömt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar