lördag, november 15

Influensa eller nåt.. >_<

Underbart. I månaden då det är minst arbete i restaurangen (hemskt för min del), och just när jag är nästan-klar med målandet i min lägenhet, har jag hittills fått stanna hemma hela två dagar (!!) för att kunna få snora/hosta/nysa/feberfisa ifred. SuperMario dör hela tiden. Katterna klöser på tapeten och mitt skällande på dem blir ett "mmiyyhhhäh...". Jävla höstsjuka. Och nu fick jag hicka också...

Nej, inga underbara tider för Isia. Speciellt inte om jag inte hinner måla om innan på tisdag. Då kommer MKB och ska granska saker och ting. They can't see what I've done! XD

Nejdå, det är inte så farligt. Köket blev skitsnyggt. Vardagsrummet också. Badrummet också. Sovrummet kvar. Ja. Det kommer bli kul att se det inrett sen!

Mitt sinne är i överflöd av lägenhetstankar, lägenhetstankar. Hick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar