onsdag, maj 28

Fiskisar

Så! Äntligen har jag fått rejäl ordning på det. Idag fyllde jag på med vatten och - tadaa! - nu är akvariet färdigmöblerat.

Idag var jag på IKEA med Japia och sen gick vi till Zoo Zity. Det tog visst lång tid på Zoo Zity då jag ställde tusentals frågor till akvariesnubben medan Japia gick runt och tittade på annat. Sjukt lärorikt blev det hursomhelst då jag fick veta nya saker, och så köpte jag det sista som jag behövde till min akvarieinredning.
Och så blev resultatet följande:

Sned bild, med ungefär så här ser det ut! Jag är rätt stolt över min undervattensbrasa (bubblorna som kommer från glasstenarna mellan kokosnötshyddorna) och att jag lyckades balansera en så rundad sten på träroten (måste använda den som tyngd så att roten absorberar vatten och kan bottna). Wow. Akvarium kan verkligen göra en überengagerad.

Giih.

1 kommentar:

  1. fint det där:P och frågar man inget får man ju inget veta!

    SvaraRadera