tisdag, mars 18

Födelsedagsinlägg.

Så blev man gammal. Jag börjar inse mer och mer nu för varje kvart som går att jag kommit förbi tonåren. Min ålder börjar på en tvåa nu! Det känns... det känns precis som förut. Haha. Men ja, lite spännande är det ju faktiskt.

Och! En glad nyhet har kommit hit till Pontus, som jag är hos nu. Katten Findus! Kattsii... keligare och busigare katt får man leta efter. Jag blir överförtjust som ett barn så fort jag ser honom! Och sitter och flinar och piper "goooosgooosgoooooooosgosgoooos...." medan jag blir riven till höger och vänster och får typ halsen avskuren. Men han är så himla söt så det gör ingenting. Kiiiisseee.

Sist men inte minst har jag funnit den mp3-spelare som jag faktiskt till och med funnit som "jag-vill-ha-den"-mackapären! Disney's Mplayer, den är ju bara så jädrans cool.

C'est adorable.









I övrigt fortsätter väl livet som vanligt, ska börja tillaga lunch om en stund och sen sticka till jobbet. Så tänkte faktiskt stänga ner här nu. Ha det så bra tills nästa gång, folks! ^^

pussokram.

3 kommentarer:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

    SvaraRadera
  2. mycket intressant, tack

    SvaraRadera